ورونیکا هوم

تولید انواع کالای خواب، روتختی، حوله، تن پوش و ..

ورونیکا هوم

تولید انواع کالای خواب، روتختی، حوله، تن پوش و ..

روتختی و لحاف چه تفاوتی دارند؟

استفاده عمده از روتختی در فرهنگ و کشور ما به چند دهه نمی رسد ولی لحاف از گذشته های دور برای گرم نگهداشتن بدن در هنگام خواب استفاده می شد . خصوصا در مناطق سردسیری که اغلب فصول سال نیاز به لحاف در وقت خواب احساس می شد از لحاف های پشمی دست دوز برای گرم کردن بدن استفاده می کردند. قابل ذکر است که لحاف های امروزی در مقایسه با لحاف های قدیمی تفاوت هایی کرده اند که این مربوط به الیاف به کار رفته در آنها می باشد. در تهیه لحاف های قدیمی از پشم گوسفند و بز استفاده می شد در حالی که لحاف های امروزی از الیاف مصنوعی و پشم شیشه ساخته شده اند که در عین سبک بودن گرمایش خوبی هم دارند. در این مطلب بیشتر قصد داریم به مقایسه روتختی و لحاف و تفاوت های آنها بپردازیم پس با فروشگاه کالای خواب ورونیکا عرضه کننده انواع سرویس روتختی ، سرویس لحاف و کاور لحاف ، انواع بالش ، پتو و ... همراه باشید .

روتختی چیست؟

روتختی در اصل پارچه ای است که در غیر از ساعات خواب روی تشک تخت کشیده می شود تا ظاهری منظم تر به اتاق خواب و تخت بدهد . روتختی ها از چند تکه تشکیل شده اند که علاوه بر پارچه روتختی ، روبالشی ، روکوسنی و رو تشکی را نیز شامل می شوند . انواعی از روتختی در بازار کالای خواب موجود می باشد که از انواعی از پارچه ها از قبیل مخمل ، ساتن ، پنبه ، کتان و ... تهیه شده اند . رنگها و طرح های گوناگونی هم در روتختی ها مشاهده می شود که می توان با توجه به دکوراسیون اتاق خواب و رنگ اجزای موجود در آن نسبت به انتخاب روتختی مناسب اقدام کرد .

لحاف چیست؟

لحاف در واقع برای گرم نگهداشتن بدن در وقت خواب استفاده می شود و کاربردی شبیه پتو دارد با این تفاوت که پتو بافتی یکپارچه و بافته شده دارد در حالی که لحاف از الیافی که در درون کیسه ای دوخته شده اند تشکیل شده است . امروزه در بازار کالای خواب شاهد لحاف های سفیدرنگی هستیم که به لحاف لایت شهرت دارند و در صورت تهیه یکی از آنها می توانید با تعویض کاور لحاف و روتختی با هزینه ای کمتر دکوراسیون اتاق خواب و تخت خود را تغییر دهید .

روتختی و لحاف چه تفاوتی دارند؟

سرویس روتختی معمولا شامل پارچه ای کش دار به عنوان روتشکی ، دو یا چهار عدد روبالشتی و پارچه روتختی می شود در حالی که سرویس لحاف شامل روتشکی ، روبالشی و لحاف روتختی می باشد. در این مدل لحاف به پارچه روتختی دوخته شده و قابل جدا کردن نیست و در هنگام شستشو باید لحاف هم شسته شود . اگر شستشوی مداوم لحاف برای سخت است بهتر است یک لحاف لایت تهیه کنید و از کاورهای روتختی برای پوشاندن تخت و لحاف استفاده کنید. با این کار می توانید در صورت آلودگی و یا بو گرفتن پارچه کاور را از لحاف جدا کرده و در ماشین لباسشویی بیندازید و نیازی به شستشوی مداوم لحاف نیست.

فروشگاه کالای خواب ورونیکا

انواع سرویس روتختی ، سرویس لحاف ، انواع کاورهای روتختی (دو نفره ، تک نفره و نوجوان) و سایر ملزومات کالای خواب از قبیل پتو ، بالش ، ست لحاف نوزاد و ... در فروشگاه کالای خواب ورونیکا عرضه می شود . خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است و در صورت خرید آنلاین می توانید کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید . برای مشاهده تنوع محصولات کالای خواب ورونیکا به قسمت فروشگاه سایت سری بزنید .