ورونیکا هوم

تولید انواع کالای خواب، روتختی، حوله، تن پوش و ..

ورونیکا هوم

تولید انواع کالای خواب، روتختی، حوله، تن پوش و ..

انتخاب روتختی مناسب اتاق خواب سبک مدرن

روتختی سبک مدرن
خرید روتختی

انتخاب روتختی مناسب اتاق خواب سبک مدرن: اتاق خواب از مهم ترین بخش های یک خانه محسوب می شود چرا که تقریبا یک سوم عمر افراد در خواب و در این اتاق سپری می شود و اگر فرد خوابی راحت و آسوده داشته باشد می تواند روز کاری موفقیت آمیزی داشته باشد. پس تا پایان مقاله با کالای خواب لوندر همراه باشید.

امروز در این مقاله سعی داریم با دکوراسیون به سبک مدرن بیشتر آشنا شویم و همچنین ببینیم برای انتخاب روتختی مناسب اتاق خواب سبک مدرن باید چه نکاتی را رعایت کنیم.

به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات فروشگاه کالای خواب ورونیکا دیدن کنید:

روتختی ارزان

روتختی عروس

کالای خواب کودک

کالای خواب ضد حساسیت

اتاق خواب به سبک مدرن

اولین چیزی که با ورود به اتاق خواب نظر هر بیننده ای را جلب می کند تختخواب و اجزای روی آن شامل رو تختی، بالشها و کوسن ها است که به دلیل حجم بیشتر و مقدار جایی که اشغال می کند یک امر بدیهی است.

پس برای اینکه سبک اتاق خواب را تعیین کنیم یکی از عوامل مهم آن انتخاب سرویس خواب مناسب و وسایل جانبی به همراه روتختی، پرده، فرش، کوسن و … می باشد.

در دکوراسیون به سبک مدرن همه وسایل در نهایت سادگی و کاربردی بودن هستند. اغلب از رنگ های سفید یا مشکی و رنگ های خنثی در آن استفاده می شود.

در اتاق خواب به سبک مدرن باید از مبلمان، وسایل هنری، رنگها، پرده ها و … همگی ظریف باشند و شیک و مدرن باشند. برای دیوار های اتاق خواب باید از رنگهای ملایم و آرامش بخش و ترجیحا سفید استفاده شود و همین طور استفاده از کاغذ دیواری البته در طرحهای ساده و بدون زرق و برق توصیه می شود.

استفاده از تابلو های با قاب های ساده و طرح های ساده با رنگهای محدود در این سبک بسیار کاربرد دارد ولی معمولا در این سبک از تعداد زیاد تابلو و اکسسوری استفاده نمی شود.

لوسترها و چراغها در این سبک بسیار ساده و در اشکال هندسی است و خبری از لوسترهای شلوغ و پر تجمل نیست. این سبک شباهت زیادی به سبک مینیمال دارد با این تفاوت که در سبک مینیمال سادگی و خلوتی بیشتر از این سبک است و وسایل غیر ضروری و غیر قابل استفاده در دکوراسیون به چشم نمی خورد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد