ورونیکا هوم

تولید انواع کالای خواب، روتختی، حوله، تن پوش و ..

ورونیکا هوم

تولید انواع کالای خواب، روتختی، حوله، تن پوش و ..

آشنایی با انواع روتختی

آشنایی با انواع روتختی
انواع روتختی

عوامل مهمی در دکوراسیون اتاق خواب شما تاثیرگذار است. یکی از آن ها سرویس روتختی است که جلوه خاصی به اتاق شما می دهد. اگر نوع طرح و رنگ روتختی شما با رنگ بندی اتاق خواب هماهنگی داشته باشد، بهترین هارمونی را بوجود می آورد. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع روتختی و ویژگی های یک روتختی مناسب با شما صحبت کنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

روتختی ها بر اساس ویژگی های متفاوتی مانند نوع پارچه، طرح، مدل و غیره به دسته های متفاوتی تقسیم می شوند. شما می توانید طبق سلیقه خود و دکوراسیون اتاق خواب نوع روتختی را انتخاب کنید. اما بهتر است کیفیت و جنس آن را در الویت خود قرار دهید.

در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات فروشگاه کالای خواب ورونیکا دیدن کنید:

روتختی عروس

ملحفه

لحاف

سرویس کاور

حوله تن پوش

انواع روتختی براساس نوع پارچه

روتختی های متفاوتی در بازار موجود هستند که از الیاف های طبیعی، مصنوعی و یا ترکیبی ساخته شده اند. هر کدام از این الیاف ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که ممکن است برای هر شخص متفاوت باشد.

الیاف طبیعی مانند پنبه، کتان، ابریشم، بافت عالی و لطیفی دارد. علاوه بر این، نسبت به سایر الیاف متمایز می باشد و برای پوست بدن حساسیت ایجاد نمی کند.

پارچه های مصنوعی اغلب از مواد پلی استر و اکریلیک تشکیل شده اند. این نوع الیاف نسبت به الیاف طبیعی کمی خشن هستند و شاید برخی افراد هنگام استفاده از آن دچار حساسیت شوند.

شاید روتختی هایی با الیاف طبیعی قیمت بالاتری داشته باشند اما ارزش خرید را دارد و از ماندگاری بالایی برخوردار است. برخی از تولید کنندگان الیاف طبیعی و مصنوعی را به صورت ترکیبی استفاده می کنند تا از نظر قیمت مناسب تر باشد و الیاف با کیفیت تری را ارائه دهند.

انواع روتختی براساس طرح و مدل

امروزه شرکت های تولید کننده روتختی های متفاوتی را در رنگ ها و طرح های متنوعی به بازار عرضه می کند. شما می توانید هر نوع طرحی را با توجه به هارمونی اتاق خواب تان انتخاب کنید.

طرح کلاسیک

اغلب مردم به دلیل زیبایی و جزئیات ظریف دوخت ، روتختی کلاسیک را ترجیح می دهند. در این نوع روتختی ها از هنرهای دوخت دانتل ، گیپور و اپلیکه استفاده شده است. این کار زیبایی ظاهری روتختی را دوچندان می کند. روتختی هایی با دوخت دستی می تواند بهترین گزینه به عنوان روتختی عروس باشد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد