ورونیکا هوم

تولید انواع کالای خواب، روتختی، حوله، تن پوش و ..

ورونیکا هوم

تولید انواع کالای خواب، روتختی، حوله، تن پوش و ..

نکات کلیدی شستشوی روتختی

 

شستشوی روتختی-فروشگاه لوندر

شستشوی روتختی و ملحفه ها و روبالشی ها به دلیل اینکه حدود یک سوم شبانه روز را در تماس مستقیم با بدن فرد هستند و امکان بو گرفتن و آلودگی آن بسیار وجود دارد امری لازم و ضروری به نظر می رسد که باید چند وقت یک بار شستشو شوند.

به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات فروشگاه ورونیکا دیدن کنید:

کالای خواب

روتختی 

روتختی عروس

روتختی دو نفره ساده 

سرویس کاور

لحاف

لحاف کودک

لحاف نوزاد

ملحفه

کاور تخت نوجوان

پادری

حوله تن پوش

بالش

روتختی کارشده

علاوه بر آلودگی ظاهری و بوی نامطبوعی که در اثر به موقع نشستن ملحفه ها ایجاد می شود میکروبها و باکتریهایی که قابل دیدن نیستند نیز مکان خوبی برای رشد در الیاف این ملحفه ها پیدا کرده و دچار بیماری و حساسیت در طولانی مدت برای فرد می شوند.

حال باید دید که چطور این ملحفه ها و روتختی شسته شوند که به پارچه آن آسیب نخورد ضمن اینکه آلودگیهای آن پاک شده و لک و آثار کثیفی روی آن باقی نماند. در این مقاله سعی داریم نکات کلیدی شستشوی روتختی را با هم بیاموزیم و به کار بریم.

شستشوی روتختی و ملحفه ها در ماشین لباسشویی

این امر بستگی به جنس پارچه روتختی و ملحفه ها دارد. که به تفصیل به آنها می پردازیم:

روتختی پنبه ای

این روتختی از پرطرفدارترین روتختی هاست چون در هر آب و هوایی قابل استفاده است. این نوع روتختی چهار فصل از پرفروش ترین ها است که با پارچه پنبه ای تولید شده و در هر فصلی قابل استفاده است و دمای محیط را به خوبی حفظ می کند.

این نوع روتختی برای کودک تا بزرگسال و حتی روتختی عروس استفاده می شود. از ویژگیهای مثبت این نوع روتختی این است که سریع و راحت شستشو می شود و ماندگاری بالایی دارد اما در هنگام شستن در ماشین لباسشویی باید حتما از آب سرد استفاده کرد.

همچنین برای شستشوی روتختی های پنبه ای در ماشین لباسشویی نباید با خشک کن روی دور بالا استفاده کرد و مواد شوینده خیلی قوی آنزیم دار هم گزینه مناسبی برای شستشوی روتختی های پنبه ای نیست و عمر آن را کاهش می دهد.

روتختی های پنبه ای نسبت به سایر الیاف خیلی بیشتر چروک می شوند و باید بعد از تمام شدن مرحله شستشو از نرم کننده پارچه هم استفاده کرد تا الیاف آن آسیب نبیند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

فرآیند تولید حوله

تولید حوله
فرآیند تولید حوله

حوله از جمله وسایل ضروری است که در روز چندین بار مورد استفاده قرار می گیرد. آیا به این فکر کرده اید که فرایند تولید حوله چگونه است؟ در این مقاله تولید حوله از مواد خام تا رسیدن به دست مشتری بیان می شود.

به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات فروشگاه ورونیکا دیدن کنید:

کالای خواب

روتختی 

روتختی عروس

روتختی دو نفره ساده 

سرویس کاور

لحاف

لحاف کودک

لحاف نوزاد

ملحفه

کاور تخت نوجوان

پادری

حوله تن پوش

بالش

روتختی کارشده

تعریف حوله

حوله یک تکه پارچه است که جاذب مایعات و رطوبت است و برای خشک کردن بدن یا پاک کردن سطوح از آن استفاده می شود. حوله رطوبت را از طریق تماس مستقیم جذب میکند. انواع حوله های مورد استفاده نیز حوله های دستی، حوله های آشپزخانه، حوله های تن پوش و حوله های حمام و استخری هستند. در میان حوله ها آنها که حوله های پالتویی یا تن پوش می گویند از قدمت کمتری برخوردار بوده و چند دهه است که مورد استفاده مردم قرار می گیرد ولی سایر حوله ها قدمت طولانی تری دارند.

بزرگترین کارخانجات تولید حوله در جهان کدامند؟

در چین، پاکستان و هند بیش از هزار کارخانه بافندگی تولید حوله وجود دارد که هر یک سبک خود را در بافت حوله دارند. بزرگترین این کارخانجات عبارتند از :

– کارخانه های Abhishek Trident و Welspun و Kapoor در کشور هند

– کارخانه های Sunvim و Loftex در کشور چین

– کارخانه Coteminas در کشور برزیل

– کارخانه Westpoint Home در کشور پاکستان  

– کارخانه Zorbatex در کشور آفریقای جنوبی

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

آشنایی با بهترین و بدترین پارچه برای روتختی

بهترین پارچه روتختی روتختی

هر شخصی می خواهد که فضای اتاق خواب راحت و گرمی برای استراحت و آرامش در زمان های مختلف داشته باشد. اما با توجه به تنوع در پارچه های موجود در بازار اغلب افراد در انتخاب نوع پارچه برای روتختی سردرگرمی زیادی دارند و پارچه ای با کیفیت پایینی را خریداری می کنند.

به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه از محصولات کالای خواب ورونیکا دیدن کنید :

ملحفه

سرویس کاور

لحاف

روتختی عروس

حوله تن پوش

لحاف کودک

کاور تخت نوجوان

پا توجه به تنوع پارچه های روتختی در جنس، رنگ و طرح، باید ویژگی های مهمی را هنگام خرید روتختی در نظر بگیرید. به همین منظور در این مقاله قصد داریم تمامی اطلاعات مورد نیاز در انتخاب آگاهانه پارچه در اختیار شما قرار بدهیم.

فروشگاه کالای خواب ورونیکا، انواع روتختی های با کیفیت را با بهترین پارچه های نخی، بامبو، ابریشمی و پنبه ای به شما عرضه می کند. برای سفارش از محصولات ما دیدن نمایید.

ویژگی های پارچه های نخی و پنبه ای

این پارچه ها اغلب برای دوخت تیشرت و لباس بدن به کار گرفته می شود و با توجه به اینکه روتختی تشک نیز مدت زمان زیادی با بدن شما در تماس می باشد به همین علت در بهترین نوع روتختی از این نوع پارچه استفاده می کنند و ویژگی های خاص آن ها عبارتند از:

  • از بین رفتن لکه ها به راحتی
  • قابلیت تنفس بالا

ملحفه های پنبه ای نیز مانند سایر پارچه ها در گذر زمان و هچنین شست و شو، نرم تر می شوند و با این حال دوام خود را نیز حفظ می کنند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

کالای خواب چیست و انواع آن کدامند؟

کالای خواب چیست- لوندر

کالای خواب مجموعه عناصری است که در اتاق خواب استفاده می شود و برای بالا بردن کیفیت خواب باید در انتخاب درست آن دقت کرد. ما حدود یک سوم از عمر خود را در حالت خواب به سر می بریم پس انتخاب کالای خواب مناسب ضروری به نظر می رسد. در این مقاله ضمن معرفی و بررسی انواع کالای خواب به شما در انتخاب محصولی مناسب یاری می رسانیم.

در دامه به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات فروشگاه ورونیکا دیدن کنید :

روتختی

روتختی کارشده

روتختی عروس

لحاف

ملحفه

لحاف کودک

سرویس کاور

کاور تخت نوجوان

کالای خواب چیست؟

مجموعه ای از وسایل یا اکسسوری که برای یک خواب راحت نیاز است در مجموعه کالای خواب جای می گیرند. این وسایل علاوه بر اینکه گرمایش ایجاد می کنند توسط پتو و لحاف و روتختی حس راحتی را نیز با قرارگیری درست کمر و سر از طریق بالش و تشک فراهم می کنند. همچنین جنبه تزئیناتی داشته و می توان با تهیه ست کامل و زیبایی اتاق کودک، نوجوان و تازه عروس را با آن آراست.

کالای خواب شامل پتو، بالش، تشک، لحاف، کوسن، روتختی و ملحفه است.

انتخاب کالای خواب مناسب برای افراد مختلف با نیازهای متفاوت:

  1. برای کودکان که باید از محصولات گرم و نرم استفاده کنند.
  2. برای افرادیکه مشکلات پزشکی نظیر آرتروز گردن و دیسک کمر دارند که باید از تشک و بالشت های طبی مناسب وزن و مدل خوابیدن خود استفاده کنند.
  3. برای افرادیکه مشکلات پوستی یا پوست حساس دارند که باید از کالای خواب ضدحساسیت استفاده کنند.
  4. افرادیکه مشکلات گردش خون یا خون غلیظ دارند که باید از انواع تشکها و بالشت های لاتکس و مموری فوم مناسب استفاده کنند.
  5. و برای افراد بالغ که باید گزینه مناسب نوع دکوراسیون اتاق خواب و سلیقه آنها استفاده شود.

فروشگاه ورونیکا با هدف ارائه بهترین خدمات، انواع کاور روتختی، لحاف، بالش، ملحفه را در جنس، رنگ و طرح های متنوع به شما عرضه می‌کند.

اگر ازجمله افرادی هستید که انتخاب کالای خواب برایتان دشوار است. ما به شما دو برند معروف ورونیکا و لوندر را پیشنهاد می کنیم. زیرا  محصولات این دو برند به دلیل کیفیت عالی و تنوع زیاد از محبوبیت خاصی برخوردار هستند

پارچه بامبو چیست؟

پارچه بامبو چیست-لوندر

پارچه بامبو بسیار نرم و ابریشمی است و به دلیل اینکه ضد باکتری و ضد آلرژی است در تولید کالای خواب باکیفیت کاربرد بسیار پیدا کرده است. الیاف بامبو بصورت کاملا طبیعی و بدون آسیب زدن به محیط زیست تولید می شود و محبوبیت زیادی بین تولیدکنندگان منسوجات پیدا کرده است. از این الیاف در تهیه انواع پارچه تشک و روکش بالشت و ملحفه و لحاف استفاده می شود. در این مقاله یاد می گیریم پارچه بامبو چیست و انواع و کارکرد آن چیست.

به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات کالای خواب لوندر دیدن کنید:

روتختی

ملحفه

لحاف

بالش

حوله تن پوش

سرویس کامل روتختی

پتو استرایپ

روتختی ساده دونفره

سرویس کاور

کاور تخت

پارچه بامبو چیست؟

الیاف بامبو تهیه شده از گیاه بامبو است که پس از برداشت گیاه به فرم سلولزی درآمده و در طی یک فرایند به نخ تبدیل شده و از نخ تهیه شده به این روش در بافت پارچه های ارگانیک استفاده می شود. محصولات تهیه شده از بامبو در دنیای پوشاک نسبتا جدید هستند اما بسیار سریع به شهرت رسیدند. گیاه بامبو یک منبع تجدیدپذیر است که بدون اینکه گیاه اصلی کشته شود و ریشه اش از بین برود قابل برداشت مجدد است به این صورت که پس از برداشت محصول تا آمادگی گیاه برای برداشت دوباره چند ماهی بیشتر طول نمی کشد.

گیاه بامبو ساقه های جدید خود را از زیر زمین به بیرون می فرستد و رشد بسیار سریعی دارد اما بامبوهای جوان مناسب تولید الیاف نیستند بلکه بامبوهایی که حداقل چهار سال از عمرشان گذشته باشد و به خوبی رشد کرده باشند و مقدار سلولز آنها در بالاترین سطح قرار دارد مناسب این کار هستند.

گیاه بامبو در جنگلهای استوایی رشد می کند و برای رشدش نیازی به استفاده از سموم کشاورزی و شیمیایی ندارد. در جنگلهای بامبو چین هر سال ساقه های جدید بامبو را نشانه گذاری کرده تا موقع دقیق برداشت آنها مشخص شود.

بامبوها پس از بریده شدن و تکه شدن در کارخانه با هیدروکسید سدیم مخلوط می شوند تا سلولز موجود در ساقه بامبو بصورت محلول دربیاید و سپس توسط مواد و ترکیبات شیمیایی دیگر بصورت رشته رشته در آمده و ریسیده و خشک میشوند. برای خواندن ادامه مطلب پارچه بامبو چیست کلیک کنید .