ورونیکا هوم

تولید انواع کالای خواب، روتختی، حوله، تن پوش و ..

ورونیکا هوم

تولید انواع کالای خواب، روتختی، حوله، تن پوش و ..

نکات مهم درمورد اندازه استاندارد بالش نوزاد

نکات مهم در مورد اندازه استاندارد بالش نوزاد
اندازه استاندارد بالش نوزاد

کودکان در سنین پایین بیشتر اوقات خود را در خواب می گذرانند. به همین دلیل، سرویس خواب نوزادان باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این وظیفه والدین است که شرایط مناسبی را برای کودک فراهم کند و از پتو، تشک، ملحفه و اندازه استاندارد بالش نوزاد استفاده کنند.

در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات فروشگاه کالای خواب ورونیکا دیدن کنید:

کالای خواب

روتختی

روتختی عروس

لحاف کودک

کاور تخت نوجوان

اگر یکی از اقلام خواب کودک فاقد کیفیت و استاندارد باشد، ممکن است خطرات زیادی مانند خفگی، حساسیت و مشکلات دیگر برای کودک ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر اندازه بالش کودک استاندارد نباشد، تاثیر نامطلوبی بر رشد و شکل گیری جمجمه سر او داشته و حتی می تواند مشکلات مغزی را افزایش دهد.

در این مقاله می خواهیم در مورد ویژگی های یک بالش خوب و اندازه استاندارد آن با شما صحبت کنیم. از اینکه ما را همراهی می کنید، سپاسگزاریم.

انواع سرویس خواب نوزاد را از فروشگاه ورونیکا خریداری کنید. برای ارتباط و مشاوره با کارشناسان ورونیکا با ما تماس بگیرید.

اهمیت استفاده از بالش برای نوزادان

طبق دستور اکثر پزشکان توصیه می شود که نوزادان در سنین پایین از بالش استفاده نکنند. بهتر است کودکان تا 1 سالگی بر روی سطح صاف و بدون بالش بخوابند تا رشد بدن آنها را تحت تاثیر قرار ندهد.

معمولا دمای بدن کودک هنگام خواب افزایش می یابد و استفاده از بالش باعث عرق کردن آن ها می شود. این امر برای سلامتی کودکان بسیار خطرناک می باشد. زیرا ممکن است تنفس کودک مختل شود و خط سندروم مرگ ناگهانی در نوزاد افزایش یابد.

در سنین بعد از 2 سالگی می توانید از بالش های تخت و متناسب با اندازه تشک استفاده کنید تا سر، گردن و بدن او در یک راستا قرار بگیرد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد